torsdag den 22. august 2013

Salat med kylling stegt i karry, sprød seranoskinke og hjemmelavet karrydressing

En nem og lækker salat - helt enkelt :)

Selve salaten bestod af iceberg, agurk, ærter, majs og rødløg.

Kyllingen skar jeg i små tern og stegte i olie hvori jeg havde svitset lidt karry, dermed fik kyllingen en dejlig karrysmag og der var brug for mindre dressing!

Seranoskinken stegte jeg på en pande penslet med lidt olie og lagde det herefter på køkkenrulle - det blev dejlig sprødt og smagte virkelig godt!

Til to portioner aftensmad brugte jeg ca. 250 g. kylling og 80 g. seranoskinke.

Dressingen lavede jeg af følgende (også to portioner):

30 g. mayonaise
60 g. cremefraiche 15%
Salt
Karry
En lille lille bitte nip dijonsennep

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar