mandag den 1. juli 2013

Fyldte champignon

Champignon er lækre som tilbehør til mange retter. Denne udgave fandt jeg på fordi jeg havde en rest natural flødeost jeg skulle have brugt. Jeg synes de smagte rigtig godt.

Til 9 stk. skal du bruge:

9 champignon af en pæn størrelse
ca. 1/3-½ pakke flødeost (tror hvilken som helst slags vil kunne bruges)
1 fed finthakket hvidløg
1 spsk hakket soltørret tomat

Fremgangsmåde:
Rens champignon og fjern stokken.
Bland flødeost med finthakket hvidløg og soltørret tomat. Fordel osteblandingen i champignonerne og bag dem i en forvarmet ovn ved 200-220 grader i ca. 10 min.

4 kommentarer:

  1. Amme namme!! De var piv go'e !!!

    SvarSlet
  2. Tak for det :) Champignon er bare altid godt!

    SvarSlet
  3. Man kan også hakke stokkene fint, og blande dem i fyldet, i stedet for at kassere dem :)

    SvarSlet
  4. Man kan også hakke stokkene fint, og blande dem i fyldet, i stedet for at kassere dem :)

    SvarSlet